loadingimg

Wczytuję dane...
Zwroty i wymiana
Wszystkie towary zakupione w ALERGIA.MED.PL SA w organizacji są fabrycznie nowe, objęte gwarancją lub rękojmią producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. Listy punktów serwisowych znajdują się również na stronach producentów.

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją. Okres gwarancji podany jest w opisie każdego towaru.

Wyróżniamy:

* gwarancję sprzedawcy

* gwarancję producenta

Gwarancja sprzedawcy, oznacza, że w przypadku reklamacji Klient odsyła uszkodzony towar bezpośrednio do nas.

Gwarancja producenta. To bardzo wygodna forma, oznacza, że w przypadku uszkodzenia towaru wysyła się go bezpośrednio na adres serwisu producenta towaru. Warto skorzystać z tej formy, ponieważ reklamacja przez producenta jest zazwyczaj załatwiana szybciej, ponieważ eliminuje to pośrednika jakim jest sprzedawca towaru. Odsyłając towar do sprzedawcy wydłuża się czas załatwienia reklamacji nawet o 2 tygodnie. Aby skorzystać z gwarancji producenta, konieczne jest posiadanie karty gwarancyjnej oraz paragonu/faktury zakupu towaru.

MASZ PRAWO ZWRÓCIĆ TOWAR ZAKUPIONY W INTERNECIE!

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

Jeśli strony umowy nie postanowiły inaczej, to prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o dostawę towarów wyprodukowanych według życzenia konsumenta, wyraźnie dostosowanych indywidualnie do potrzeb klienta, ( np. poduszka uszyta na specjalny wymiar czy pokrowiec na materac szyty na żądaną wysokość).

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym kontakcie z naszą firmą koniecznie z paragonem lub fakturą którą otrzymaliście Państwo z towarem! Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane Państwu po kontakcie z nami. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu 14 dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 14 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

U NAS MOŻESZ MOŻESZ WYMIENIĆ TOWAR NA INNY!

Niektóre artykuły zakupione na stronie sklepu alergia.med.pl mogą zostać wymienione na inne zakupione w sklepie w ciągu 30 dni od daty zakupu, o ile znajdują się w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym i nie zniszczonym opakowaniu, a nowy towar jest dostępny w alergia.med.pl. W tym celu najpierw należy dokonać zwrotu zakupionego towaru na adres siedziby sklepu (ul. Jeździecka 20, 05-077 Warszawa Wesoła) , a następnie dokonać nowego zakupu w sklepie. Koszty wymiany w obie strony ponosi kupujący. Wymianie nie podlegają towary zakupione na zamówienie, dostosowane do życzenia Klienta i indywidualnie dostosowane do jego potrzeb.

Jeżeli towar wymieniany jest droższy niż nowy Sprzedawca pokryje różnicę w przeciągu 7 dni, w wypadku zakupu produktu droższego, Klient dopłaca różnicę Sprzedawcy przy nowym zamówieniu.


Zanim dokonasz zwrotu towaru skontaktuj się z nami (22) 490 22 22, 507 357 279 sklep@alergia.med.pl